WVT bouwt de bladgeveerde 8×4 MAN om naar 8×4 Wide Spread. Mét behoud van dubbellucht op de laatste as wordt de draaicirkel hiermee verkleint. En het wettelijke GVW in Nederland gaat daarmee omhoog van 39.000 kg naar 43.000 kg.
Het bijplaatsen van assen door WVT is officieel erkend door MAN Truck & Bus SE. Wide Spread van WVT is officieel erkend door MAN Truck & Bus SE en de RDW.
- Hydropneumatische vering
- Elektro hydraulisch gestuurde achteras (klik hier voor video)
- Kleinere draaicirkel door gestuurde laatste as
- Voertuig gewicht wijzigt niet door de ombouw
- Mogelijk op MAN bouwhoogtes 200 en 275
- Stabiel rijgedrag door snelheidsafhankelijke stuurhoek
- Géén fusees of stangenstelsels
- 4.000 kg meer netto wettelijk laadvermogen (alléén NL)
- Eenvoudige bediening en lage onderhoudskosten
- Service bij en verkoop door alle MAN dealers
- Behoud van MAN fabrieksgarantie
- Waterpasregeling (klik hier voor video)
- Hef- en daalfunctie (variabele laadvloerhoogte)
- Automatische rijniveau-regeling
- Veercilinderblokkering, naar keuze blokkering op 1 of 2 assen
- Ingebouwde mechanische veiligheid in stuursysteem
- Voorbereiding centrale vetsmering
- Asfaltschakeling
- Aslast weegsysteem
- VSR
- Automatisch zakken
- Verlaagde veerconsoles
- Silosysteem
- Centrale vetsmering
- Diverse PTO-regelingen
Download
Ombouw overzicht
De meest voorkomende chassis optimalisaties en asconfiguraties in één overzicht? Download ons overzicht.