WVT Wide Spread kan ook gecombineerd worden met een voorloopas (WSA). Daarbij wordt een compenserende opstelling van 3 assen geconstrueerd, waarbij alle voordelen van de WVT Wide Spread behouden blijven en deze worden uitgebreid met een maximaal tot 10.000 kg wettelijk te belasten voorloopas (technisch tot 12.000 kg). Hiermee kan in Nederland het toegestane maximum GVW van 50.000 kg worden bereikt. Het beste van beide zorgt voor een uiterst wendbaar en stabiel voertuig.
- Hydropneumatische vering
- Elektro hydraulisch gestuurde dubbellucht achteras
- Compenserende opstelling van de laatste 3 assen
- Tot 13.000 kg meer wettelijk laadvermogen (alléén Nederland)
Het bijplaatsen van assen door WVT is officieel erkend door MAN Truck & Bus SE. Wide Spread van WVT is officieel erkend door MAN Truck & Bus SE en de RDW.
- Hydropneumatische vering
- Elektro hydraulisch gestuurde achteras (klik hier voor video)
- Kleinere draaicirkel door gestuurde laatste as
- Mogelijk op alle MAN bouwhoogtes: 200, 275, 330
- Stabiel rijgedrag door snelheidsafhankelijke stuurhoek
- Tot 13.000 kg meer netto wettelijk laadvermogen (alléén NL)
- Combinatie met max. 11.500 kg vooras(sen) mogelijk (alléén NL)
- Eenvoudige bediening en lage onderhoudskosten
- Service bij en verkoop door alle MAN dealers
- Behoud van MAN fabrieksgarantie
- Waterpasregeling (klik hier voor video)
- Hef- en daalfunctie (variabele laadvloerhoogte)
- Automatische rijniveau regeling
- Veercilinderblokkering, naar keuze blokkering op 1 of 2 assen
- Ingebouwde mechanische veiligheid in stuursysteem
- Voorbereiding centrale vetsmering
- Asfaltschakeling
- Aslast weegsysteem
- VSR
- Automatisch zakken
- Asliftfunctie: lucht of hydraulisch
- Meesturen in gelifte toestand
- Silosysteem
- Centrale vetsmering
- Diverse PTO-regelingen
Download
Ombouw overzicht
De meest voorkomende chassis optimalisaties en asconfiguraties in één overzicht? Download ons overzicht.
Beschikbaar in:
Meer chassis optimalisaties: