WVT bouwt de bladgeveerde 6×6 MAN om naar Wide Spread. Mét behoud van dubbellucht op de laatste as wordt de draaicirkel hiermee verkleint. En het wettelijke GVW in Nederland gaat daarmee omhoog van 28.000 kg naar 32.000, 33.000 of zelfs 34.500 kg.
Het ombouwen van MAN voertuigen door WVT is officieel erkend door MAN Truck & Bus SE.
- Hydropneumatische vering
- Elektro hydraulisch gestuurde achteras (klik hier voor video)
- Kleinere draaicirkel door gestuurde laatste as
- Voertuig gewicht wijzigt niet door de ombouw
- Stabiel rijgedrag door snelheidsafhankelijke stuurhoek
- Géén fusees of stangenstelsels
- Tot 6.500 kg meer netto wettelijk laadvermogen (alléén NL)
- Combinatie met max. wettelijk 11.500 kg vooras(sen) mogelijk (alléén NL)
- Eenvoudige bediening en lage onderhoudskosten
- Service bij en verkoop door alle MAN dealers
- Behoud van MAN fabrieksgarantie
- Waterpasregeling (klik hier voor video)
- Hef- en daalfunctie (variabele laadvloer hoogte)
- Automatische rijniveau-regeling
- Veercilinderblokkering, naar keuze blokkering op 1 of 2 assen
- Ingebouwde mechanische veiligheid in stuursysteem
- Voorbereiding centrale vetsmering
- Asfaltschakeling
- Aslast weegsysteem
- VSR
- Automatisch zakken
- Silosysteem
- Verlaagde veerconsoles
- Centrale vetsmering
- Diverse PTO-regelingen
Download
Ombouw overzicht
De meest voorkomende chassis optimalisaties en asconfiguraties in één overzicht? Download ons overzicht.
Bekijk meer 3-assige configuraties:
Chassis optimalisaties: